poniedziałek, 6 maja 2013

Pojekt TRENDY - Biel i turkus (tydzień2)

Troszkę spóźnione ale jest :p niestety nie mogłam się z niczym wyrobić i z tego powodu rzadziej tu zaglądam :( do tego jeszcze dołączył długi weekend majowy... mam nadzieję, że to się szybko zmieni. A póki co będę się starać wpadać tu i oczywiście odwiedzać Was najczęściej jak to będzie możliwe. Rozpisywać się nie będę, same zobaczcie co udało mi się stworzyć, zbyt kreatywne to nie jest ale z braku czasu nie chciało mi się bardziej kombinować ;).













I jak się Wam podoba??
Pozdrawiam! :)

36 komentarzy:

  1. Śliczne zdobienie, takie delikatne i kobiece <3 Nawet robione na szybko ma swój urok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo miałam napisać :) Bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  2. Na szybko? ja bym się pewnie z tym bawiła też bym chciała umieć takie zrobić jest fantastyczne i delikatne cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo bardzo fajnie to wygłąda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczności, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  5. ŁO! Jak to jest zdobienie na szybko to ja dziękuję:) Bardzo fajny efekt. Delikatnie tak jak mówi Anita:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny efekt, taka świeżość na paznkocjach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pięknie! :) Aż chce sie patrzeć na Twoje paznokcie godzinami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak się nam podoba? To chyba pytanie retoryczne!
    Są niezwykłe i takie precyzyjne *.*

    lekkiebzdury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. masz śliczny kształt paznokci, a pani jest przepiękny!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie, troszkę mi się kojarzy z folklorem
    będę musiała spróbować zmalować coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Love it! It is so simple and pretty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne! Zawsze mi się podobają Twoje zdobienia, masz dobry gust :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda bardzo ciekawie, z początku myślałam, że są to kwiatuszki w sumie dalej dla mnie tak wyglądają ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie to wygląda. bardzo delikatnie i tak powiedziałabym eterycznie :p fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne! bardzo mi się podobają :) Świetny pomysł na połączenie bieli i turkusu!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękny, subtelny mani! Zazdroszczę kształtu paznokci, po prostu piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)
    http://sloczowisko.blogspot.com/2013/05/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostałaś nominowana do Liebster Blog u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładnie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie wyszło - delikatnie, kobieco i oczywiście trendy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie, masz piękne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyszło bardzo delikatnie i subtelnie :))

    OdpowiedzUsuń
  23. subtelnie i delikatnie, bardzo podobam mi sie taka propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale świetne, delikatne mani... Na każdą okazję... Pozdrawiam ! :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię w moim nowym poście. Pozdrawiam. :*

      Usuń
  25. Piękne <3

    Obserwuję i liczę na rewanż ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne.. strasznie mi się podoba:) bardzo sublelne i dziewczęce.

    OdpowiedzUsuń